Molly och Justus

Jag är väldigt lyckligt lottad. Inte bara har jag min fina Maja, dessutom har jag två underbara syskonbarn. De har jag träffat ikväll. (Dessutom har jag träffat Anna, Louise och Patrik, som inte heller är helt fel att ha i sitt liv). Molly och Justus heter de två syskonbarnen, för er som har missat det. Molly är snart 2,5 år och är i en så otroligt rolig ålder nu. Trotsig, ok, men även väldigt rolig, smart, duktig och väldigt snackig. Idag åt vi "pipsa" (pizza) och drack "tola" (cola). Sen kom hon och la huvudet i mitt knä och ville mysa...vem kan motstå det? Lite bus blev det med, vi lekte kurragömma och häst och så hade vi en liten sångstund.
Justus, som nu har blivit 3 månader, kom som ni kanske vet 10 veckor för tidigt. Men han har kämpat och vuxit och nu är han uppe i 4200 g och blir alltmer vaken. och väldigt, väldigt söt är han.

Maja kan vara glad som har två så fina kusiner!


Kommentarer
Postat av: Anna Panna

Gomorrom gums!!!

Ja, dom är söta dom små charmtrollen!!! Var kul att träffa er alla igår... Synd bara att din Maja inte kunde vara med. Men det tar vi en annan gång.

Kram kram

2009-02-28 @ 07:57:18
Postat av: Carolina (korvmedbröd)

Hej!

Såg bilden på Maja med en liten tofs på huvudet. MEN GUD SÅ SÖTT! A, man DÖR lite grann! Bara för att Abbe har en lite längre Elvislugg blir jag så sugen på att sätta upp håret i en liten tofs. Haha. Men det gör jag förstås inte. Sen, om man får en tjej någongång. Så kommer hon nog vara kal på huvudet tills hon fyller 13. Hehe.



Sköt om er!

Kram

Carolina

2009-02-28 @ 13:13:58
URL: http://carolinazenkert.blogspot.com
Postat av: Louise

Vad fint du skrev om de små. De kan vara lyckliga över att få ha familjen Andersson i sina liv.

Puss och kram

2009-02-28 @ 17:27:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0