Full rulle med Maja

Så var det då dags för mamma/baby-gympa igen. Lite knixigare är det nu när Maja är så mycket rörligare. När jag gjorde höftlyft rullade hon in UNDER mig! Så jag fick flytta mig från mattan...det räckte tydligen inte med en matta för Maja! Sen när jag gjorde sit-ups lyckades Maja på nån vänster lägga sig på rygg med huvudet på min mage. men sen att komma ner igen gick inte så bra så hon ramlade och slog huvudet i golvet. Stackaren, som hon grät! Nu börjar väl den tiden då de kommer slå sig en massa. Kommer vara jobbigt för mamma-hjärtat.

Om ni undrar varför det inte är så mycket bilder just nu beror det på att jag glömt den lilla kameran hos Emma i Svedala och den stora hos Louise....typistkt mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0