Förlovning

Jaha, då har tydligen Victoria och Daniel förlovat sig. Jag hörde det på radion imorse och tänkte typ "jaså, där ser man". Sen var det glömt igen. Har nu förstått att det kanske inte var den reaktionen man skulle haft. Detta verkar ju vara den största nyheten i Sverige på länge, och där är extrainsatta nyhetssändningar varje halv- och heltimme hela dagen. Jag börjar nu så smått inse att detta bröllopet kommer vara en mycket mycket större grej än vad jag trott.
Väldigt överdrivet enligt mig....men det är ju bara min åsikt. Och jag har en känsla av att man kommer vara trött på att höra om det där bröllopet ett bra tag innan det faktiskt inträffar.

Men visst en förlovning är väl alltid bra nyheter, så det är väl bara att gratulera!

Nu ska vi gå ut och gå i solen!

Kommentarer
Postat av: Anna Panna

Åh Jenny... Jag trodde jag skulle slippa läsa om den här förbannade förlovningen som förstooorats upp så mycket idag på tv, tidning och radio...

Jag känner att den förföljer mig, hehe.



Kram på er

2009-02-24 @ 19:54:30
Postat av: Jennys mamma

Anna panna! Eftersom du inte har nån egen blogg, så får jag svara dej här...hur kan du bara tro att du kan slippa läsa om förlovningen?? Det är ju faktiskt vår kronprinsessa som förlovar sej...och det med vår framtida prins..nu är det faktiskt dags att blir lite rojalistisk, fröken Johnsson! Kram från Jennys mamma

2009-02-25 @ 19:39:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0