Bölig? Javisst

En sak som ändrats sen jag blev gravid och ännu mer sen Maja kom är att jag ör så mycket blödigare och böligare nu. Fick bevis för detta alldeles nyss. Kollar reprisen av Oskarsgalan, och Heath Ledger (som gick bort förra året) fick pris för bästa biroll och hans familj var där och tog emot det. Jag satt bara och bölade och tänkte på hans lilla dotter.... Stackars tjej, som har blivit av med sin pappa. Maja kan vara lycklig som har en pappa, och inte vilken pappa som helst, utan den bästa där är!

Kommentarer
Postat av: Veronika

Haha, jag känner igen det där med att ha blivit mer bölig under och efter graviditeten. Tänkte bara höra med dig, på de nya bilderna på Maja på facebook, där suger hon på nåt som liknar en majskolv. Vad är det för nåt och var har du köpt det? Tycker det verkar rätt praktiskt att de kan suga på det. De är ju inne i den fasen nu. Allt ska in i munnen och man ska suga på allt :o) Hoppas allt är bra annars! Såg att du inte ska på återträffen. Tråkigt! Kram

2009-02-25 @ 12:13:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0