Bara klagomål :-)

Har nu fått klagomål av lillebror att jag skriver för sällan, och av syrran för att jag har för mycket kläder med, och av mannen för att jag skriver när jag är full (en gång, och det var faktiskt inte så många fel).
Så hädanefter ska jag skriva varje dag, inga kläder och endast nykter. Får väl se hur det går...det sista ska väl gå iaf. De andra sakerna...nja, får väl se. Fick ju faktiskt önskemål av Kikki att jag skulle sätta in bild på mina röda skor, och jag måste ju lyda mina läsare!
Och på tal om hur ofta man ska skriva; hörde någonstans (tror det var Alex Schulmans tips) att för att hålla en blogg vid liv ska man göra MINST 6 inlägg om DAGEN!! Där har jag lite att bita i....

Klockan är nu över 23, och jag borde kanske sova...har så himla svårt att komma i säng om kvällarna, vilket gör att jag snoozar lång tid på morgonen. Värdelöst....noll karaktär!

Kommentarer
Postat av: mamzi

För allt i världen...lyd inte Alex Schulmans tips om 6 inlägg per dag...det blir en bra blogg ändå...om du ska blogg så mkt, så hinner du inte studera...som vanligt mammas tjat...skolan i första hand, nöje sen...det är så lagom med bloggandet som det är...jag ska hinna läsa alla bloggar oxå, och det är precis lagom...älskar dej..kram

2007-10-13 @ 12:43:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0